Hind Samachar
Hind Samachar

حکومت پاکستان نے ٹی ایل پی کو دہشت گرد تنظیم قراردیا

حکومت پاکستان نے ٹی ایل پی کو دہشت گرد تنظیم قراردیا
  • 37d
  • 0 views
  • 2 shares

اسلام آباد: حکومت پاکستان نے تحریک لبیک پاکستان ٹی ایل پی کو دہشت گرد تنظیم قرار دے دیا۔ ڈان اخبار نے جمعرات کو اپنی رپورٹ میں بتایا کہ حکومت نے ٹی ایل پی کو دہشت گرد تنظیم قرار دیتے ہوئے اس کے ارکان کو روکنے کے لیے فوج، رینجرز اور پولیس کو تعینات کر دیا ہے۔انہوں نے کہا کہ مارچ کرنے والی اس تنظیم کے کسی رکن کو اسلام آباد میں داخل نہیں ہونے دیا جائے گا۔ یہ فیصلہ بدھ کو وزیراعظم عمران خان کی زیر صدارت کابینہ کے اجلاس میں کیا گیا۔
حکومت پنجاب کی درخواست پر پنجاب میں امن و امان برقرار رکھنے کے لیے اگلے 60 روز کے لیے رینجرز تعینات کر دیے گئے ہیں۔ اخبار کے مطابق حکومت نے واضح کیا کہ وہ ٹی ایل پی کا پاکستان میں فرانسیسی سفارت خانہ بند کرنے کا مطالبہ پورا نہیں کرے گی اور اس وقت پاکستان میں فرانس کا کوئی سفیر موجود نہیں ہے۔

Dailyhunt

مزید پڑھیں
Qaumi Awaz
Qaumi Awaz

ممبئی ٹیسٹ: ہندوستان کا 276 رن پر اننگ ختم کرنے کا اعلان، نیوزی لینڈ کو 540 کا انتہائی مشکل ہدف حاصل

ممبئی ٹیسٹ: ہندوستان کا 276 رن پر اننگ ختم کرنے کا اعلان، نیوزی لینڈ کو 540 کا انتہائی مشکل ہدف حاصل
  • 9m
  • 0 views
  • 0 shares

ممبئی: ہندوستان نے اپنے سرکردہ بلے بازوں کی کارآمد شراکت کی بدولت دوسری اننگ سات وکٹ پر 276 رن پرختم کرکے نیوزی لینڈ کے سامنے دوسرے کرکٹ ٹسٹ میں جیت کے لیے 540 رنوں کا انتہائی مشکل ہدف رکھ دیا۔ ہندوستان نے تیسرے دن اتوار کو بغیر کوئی وکٹ کھوئے 69 رنز سے آگے کھیلنا شروع کیا۔ مینک اگروال نے 38 اور چیتشور پجارا نے 29 رن سے اپنی اننگ کو آگے بڑھایا۔

راجستھان کے سمجھدار عوام نے بی جے پی کی سازش، کردار اور چہرے کو پہچان لیا: اشوک گہلوت

مینک 108 گیندوں میں نو چوکوں اور ایک چھکا کی مدد سے 62 رنز بنانے کے بعد لفٹ آرم اسپنر اعجاز پٹیل کا میچ کا 11 واں شکار بنے۔ اعجاز نے پہلی اننگز میں تمام 10 ہندوستانی بلے بازوں کو آؤٹ کیا تھا۔ مینک اور پجارا نے اوپننگ شراکت داری میں 107 رنز جوڑے۔ مینک کے آؤٹ ہونے کے آٹھ رن بعد پجارا کو بھی اعجاز نے پویلین کی راہ دکھائی۔ پجارا نے 97 گیندوں پر 47 رنز میں چھ چوکے اور ایک چھکا لگایا۔ ہندوستان کا دوسرا وکٹ 115 کے اسکور پر گرا۔

متھرا کی شاہی عیدگاہ مسجد میں '6 دسمبر' کو کرشن کی مورتی نصب کریں گے! ہندوتوا تنظیموں کا اعلان

Dailyhunt

مزید پڑھیں

No Internet connection