Thursday, 04 Mar, 9.11 pm Qaumi Awaz

قومی
دہلی کے وزیر اعلیٰ اروند کیجریوال نے والدین کے ساتھ کورونا کا ٹیکہ لگوایا

نئی دہلی: دہلی کے وزیر اعلی اروند کیجریوال نے اپنے والدین کے ساتھ یہاں جمعرات کے روز ایل این جے پی اسپتال میں کورونا وائرس کا ٹیکہ لگوایا۔ کیجریوال نے کہا کہ وہ اور ان کے والدین نے لوک نائک جئے پرکاش اسپتال میں کورونا وائرس کا ٹیکہ لگوایا۔ انہیں کسی بھی قسم کی کوئی پریشانی نہیں ہوئی۔ انہوں نے لوگوں سے اپیل کرتے ہوئے کہا کہ یہ بہت اچھی بات ہے کہ کورونا وائرس کے انفیکشن سے نجات کے لئے اب ویکسین دستیاب ہے۔ جو لوگ بھی ٹیکہ لگوانے کے مستحق ہیں ، وہ لوگ آگے آکر ٹیکہ لگوائیں ۔

انہوں نے کہا '' ایل این جے پی اسپتال میں بہت اچھی سہولیات دستیاب ہیں ۔ ویکسین سے ڈرنے کی ضرورت نہیں ہے ۔ کسی غلط فہمی میں نہ رہیں ۔ جو بھی لوگ ویکسین لگوانے کے لئے مقررہ دائرہ کار میں آتے ہیں ، وہ ویکسین ضرور لگوائیں ۔ جتنی ضرورت پڑے گی ، ہم اتنے مراکز بڑھائیں گے '' ۔ انہوں نے کہا ''ہم مرکزی حکومت کے ساتھ مستقل رابطے میں ہیں اور مرکز کی رہنما خطوط کے مطابق کام کر رہے ہیں۔ اگر دہلی کے اندر ویکسینیشن سینٹر میں اضافہ کرنے کی ضرورت ہوئی تو ہم اس میں اضافہ کریں گے۔''

ایل این جے پی اسپتال میں ویکسین کی پہلی خوراک لینے کے بعد وزیر اعلی اروند کیجریوال نے میڈیا سے بات چیت کے دوران کہا کہ مجھے اور میرے والدین کو آج یہ ویکسین مل گئی ہے۔ ویکسین لگنے کے بعد ، ہمیں کسی بھی قسم کی پریشانی کا سامنا نہیں کرنا پڑا۔ میں ہر ایک سے اپیل کرنا چاہتا ہوں کہ یہ حیرت کی بات ہے کہ اب ہمارے پاس کورونا سے چھٹکارا پانے کے لئے ویکسین موجود ہے۔ وہ تمام افراد جو ٹیکے لگوانے کے اہل ہیں ان کو آگے آکر ٹیکہ لگوانا چاہئے۔

وزیر اعلی اروند کیجریوال نے کہا کہ ایل این جے پی اسپتال میں بھی ویکسینیشن کی بہت اچھی سہولت ہے۔ یہاں کے اسپتال کے ڈاکٹروں نے بہت اچھے انتظامات کیے ہیں۔ تمام لوگوں سے اپیل ہے کہ وہ ویکسین لگوائیں۔ اب ڈرنے کی کوئی بات نہیں ہے۔ یہ شکوک و شبہات جو پہلے کچھ لوگوں کے ذہنوں میں تھے، وہ سارے شبہات اب ختم ہوگئے ہیں۔

وزیراعلیٰ نے کہا کہ ہم آنے والے دنوں میں، دہلی کے اندر درکار مراکز کی تعداد میں اضافہ کریں گے۔ دہلی حکومت مرکزی حکومت سے مستقل رابطے میں ہے۔ جیسے ہی مرکزی حکومت کے رہنما خطوط آتے ہیں، ہم اسی کے مطابق کام کر رہے ہیں۔ اگر ویکسی نیشن سینٹر میں اضافہ کرنے کی ضرورت ہوئی تو ہم اس میں بھی اضافہ کریں گے۔ ہمیں ویکسی نیشن سینٹر سے کوئی پریشانی نہیں ہے۔ وزیر اعلی اروند کیجریوال نے بتایا کہ میرے والدین اور مجھے کوویڈ شیلڈ ویکسین لگوائی ہے۔ انہوں نے کہا کہ عوام کو ویکسین لگوانے کے لئے لوگوں کو آگاہ کرنے کی ضرورت ہے تو وہ آگاہی مہم بھی چلائیں گے۔

وزیراعلیٰ نے کہا کہ میں نے یہ ویکسین لگوالی ہے۔ تمام وزراء کو بھی ویکسین لگوا رہے ہیں اور دوسرے تمام لوگوں کو بھی ویکسین لگوا رہے ہیں۔ سب سے بڑی بات یہ ہے کہ یہ شکوک و شبہات جو ویکسین کے بارے میں لوگوں کے ذہنوں میں تھے، وہ اب دور ہورہے ہیں۔ اب لوگ خود آگے آ رہے ہیں اور ویکسین لگوا رہے ہیں۔

واضح ر ہے کہ ملک میں عام لوگوں کے لئے یکم مارچ سے کورونا وائرس مخالف ٹیکہ کاری مہم کے تحت دوسرے مرحلے میں کورونا ویکسین لگائی جا رہی ہے ۔ اس مرحلے میں 60 سال سے زیادہ عمر کے افراد اور مختلف امراض میں مبتلا 45 سال سے زائد عمر کے افراد کو ٹیکہ لگا یا جا رہا ہے۔ کیجریوال سے پہلے وزیر اعظم نریندر مودی اور کئی مرکزی وزراء کووڈ 19 ویکسین کی پہلی خوراک لے چکے ہیں۔

(یو این آئی ان پٹ کے ساتھ)

Dailyhunt
Disclaimer: This story is auto-aggregated by a computer program and has not been created or edited by Dailyhunt. Publisher: Qaumiawaz urdu
Top